.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد يك نماينده مجلس از بودجه 85

انتقاد يك نماينده مجلس از بودجه 85!
نقد دولت احمدي‌نژاد درست است، بودجه ريزي مشكل دارد، ما وكالت داريم كه آنرا بررسي كنيم. اما شرايط چگونه است،‌ چه چيزهايي را از دست مي‌دهيم و چه چيزهايي را بدست مي‌آوريم.
سيد ابوطالب نماينده مردم تهران در نشست تشكل‌هاي سياسي دانشگاههاي مازندران با اعلام مطلب فوق در مورد بودجه 85 افزود: «البته اين نظر شخصي بنده است، اين لايحه يكسري محسنات دارد كه در آن عدالت ديده مي‌شود يعني به يكسري مناطق محروم هم بودجه‌هاي خوب مي‌رسد. همه پولها در تهران يا شهرهاي بزرگ جمع نمي‌شود بلكه اين پول در تمام كشور پخش مي‌شود اما بدي‌هايي نيز دارد. بودجه ضد توسعه است يعني ضد برنامه توسعه است هر چند از نظر من اين برنامه خود ضد توسعه است. قرار بود وابستگي دولت نسبت به نفت قطع شود هر چند معلوم نيست اين سوخت‌هاي فسيلي در آينده مشتري‌اي داشته باشد چون يكسري معتقدند بايد آنرا هر چه زودتر فروخت چرا كه به خاطر مسائل مختلف همانند انرژي هسته‌اي يا محيط زيست وابستگي جهان به اين سوخت بسيار كم مي‌شود.
طبق برنامه آقاي احمدي نژاد بعنوان اولين دوره قرار بود %20 برنامه را جلو ببرد اما وابستگي به نفت بيشتر شده. نكته ديگر ذخيره صندوق از رسميت يكه براي روز مبادا ذخيره سازي مي‌گردد كه با اين مدل كاملاً از بين مي‌رود. بهر حال مجلس بايد بررسي كند و آنچه را كه به نفع است تصويب نمايد.»
در اين نشست نماينده مردم تهران با روايت مدل  حكومت اسلامي از بنياد گرايي اسلامي تعريف نمود و تعبير آن بنام تروريستي را از سوي غرب نادرست دانست و آنار تلقي جديد از دين بر اساس شرايط روز دانست. وي به مسائل انرژي هسته‌اي اشاره نمود و استفاده از آنرا حق مسلم ملت ايران و نحوه استفاده از آنرا مهمترين بحث غرب دانست.
ابوطالب همچنين با انتقاد از سياست‌هاي دولت در بخش فرهنگي در بودجه 85، ميزان در نظر گرفته شده در اين حوزه را ناچيز و بي‌اثر و خواستار حمايت جدي دولت نهم از زير ساخت‌هاي فرهنگي و هزينه نمودن بيشتر در اين بخش


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.